Bevezets a Faberlic zleti vilgba
n – a Faberlic trzsvsrlja
A Faberlic trzsvsrl sszkpe
Siker tnyezi a Faberlic-nl
A trzsvsrl legfontosabb munkaeszkzei
„Kezdjtek el megalkotni leteteket most!”
Faberlic Trzsvsrlja – a cg trsa. ismeri s szereti a termkeket, figyelemmel kveti az emberek szksgleteit s mindig nyitott a trsalgsra. Szakszer tancsokkal ltja el krdezket, essen sz termkrl vagy a kzs zlet kipts krdseirl, kiszolgl s informatv szolgltatsokat nyjt. Ezt a munkt megfizetik, teht a Trzsvsrl keresetre tesz szert. Cgnk tbb lehetsget knl fel. Te dntesz, hogy mit vlasztasz.
Szeretntek megnvelni bevteleiteket? Kezdjtek azonnal!
A Faberlic trzsvsrl sszkpe
A kls megjelens meghatrozza a hovatartozst.
Cgnknl nagy jelentsge van a trzsvsrl sszkpnek. Megjelensed az egyben nvjegykrtyd is, ugyanakkor nvjegykrtyja a termknek is, amit ajnlasz vsrlidnak, s nem utols sorban a cg hrneve.
A cg hrneve – minden egyes trzsvsrl s alkalmazott tkje. A Te sszkped – elhagyhatatlan s szksges szer az zleti siker elrsben. Megjelensed – nem csupn az zlsedet fejezi ki, de trsadalmi hovatartozsodat s szakrtsedet is.
Mirt beszlnk egy szakszer sszkp kialaktsrl?
A cg hrneve,
szolgltatsai s termkei
Trzsvsrl – a cg nvjegykrtyja |
Trekednetek kell megfelelni a cg sszkpnek. Gondolkodjunk el, hogy tulajdonkppen mit is jelent ez:
- A szakszer sszkp bizonytja a magas szakszersget – mint egy utols vons a tudsunkhoz s tapasztalatainkhoz. Emlkezzetek: sosincs mg egy esly az els kellemes benyoms megismtlshez.
- A kozmetikval foglalkoz zlet trtnelmileg hagyomnyos s betartja az „zletasszony” stlust.
- A kozmetikval foglalkoz piacon nagy a konkurencia. A vsrl azokat kveti, akik a legnagyobb benyomst tettk r, akire akr hasonltani is szeretne.
- Sikeresen megalkotott kls – magabiztossg megemelsnek eszkze.
- poltsg – vsrlk zlseinek tisztelete.
Fontos emlkezni, a mrtkletessg nagyon fontos az zleti ember ltzkdsben. Elegns vons sszkpben – mosolya s elbvlse.
1. Siker tnyezi a Faberlic-kel
Ha j zletbe vgsz, rdemes a nagyra trekedni s kihasznlni minden lehetsget, amit a cg nyjt Neked.
Vizsgljuk meg ezeket a lpseket.
Egytt:
· Megtanuljuk a szakszer munkt a vsrlval felhasznlva a direkt elads mdszert.
· Megismerjk a termkeket s a cg katalgusval val munka mdszert.
· Megvizsgljuk a marketing terv lehetsgeit.
· Megrtjk, hogy hogyan pl fel cgnkben a karriernk s hogyan lehetnk cg igazgatk.
A kvetkez 5 pillren alapul a sikeres zlet a Faberlic-kel.
Vsrl
- Trsad, hiszen a kozmetikumok vsrlja, amit kpviselsz. Minl tbb vsrld van, annl tbb termket tudsz realizlni, annl nagyobb a bevteled. Sznj idt a vsrlk keressre s kapcsolatfelvtelre.
Termk
- A legszlesebb palettj, minsg, egyedi, korszer kozmetikai termk.
Katalgus
- Azon termkek kirakata, amit kpviselsz a vsrlk fel. Katalgus – az elads legfontosabb eszkze. Szeresd a katalgust, mint a Faberlic Trzsvsrljnak, tudnod kell, hogy melyik termkcsald milyen problmkat old meg. Minden hnapban dolgozz a katalgussal, vsrlid nem hagyhatjk ki a hasznot hoz lehetsgeket s jdonsgokat. Hogyha a vsrl ktelkedik, akkor is hagyj ott katalgust, s trj vissza hozz 2-3 nap mlva – meglep mennyisg rendels vr majd Rd.
Marketing terv
- A szakszer nvekeds legalapvetbb segtsge. A marketing terv segt Neked abban, hogy kiszmold eladsod, bevteled s akr azt is, hogy mennyi extra rengedmnyt fogsz kapni. Hogyha sajt csapatot szeretnl pteni magadnak s Trzsvsrlidnak egy stabil s mlt bevtelt kell biztostanod, ezrt hasznld ki a marketing terv s a cg ltal knlt lehetsgeket.
Karrier
- Mindaz amit fel tudsz pteni sajt erbl az ltalad kitztt zleti cl tervszer haladsval.
Vedd figyelembe a felsorolt tnyezket, egsztsd ki akarattal s munkakedvvel ekkor sikeres leszel a Faberlic-kel!
Vsrl – zletnk alapja
Elgedett vsrl - a stabil s hossz tv zlet zloga
Vsrl – zletnk alapja, hiszen jelenti szmunkra a kozmetikumok vsrlst, amit mi ajnlunk. Azon emberek szma, akiknek bemutatod a Faberlic kozmetikumait, nagyon sok. Nem hiszed? El sem tudod kpzelni hol tallj vsrlt? Nzz szt. Az els vsrlid azon emberek, akik krl vesznek Tged. rtkeljtek kapcsolataitokat s btran alaktsatok ki jabb ismeretsget.
Egyszer egyenlet
Tbb vsrl s ajnlat –
tbb megrendels |
Tbb megrendels - tbb bevtel
|
Tbb kapcsolat –
tbb vsrl,
tbb ajnlat |
Fontos tudni:
- Meg kell klnbztetni a katalgus s az rlista informciit. Akcik amelyek a katalgusban szerepelnek a vsrlk szmra kszlnek.
- Az rlistban ms akcikat tallsz – ezt a cg Neked ajnlja, mint Trzsvsrlnak.
- A katalgusban vezet szakrtink vlemnyt mutatjuk be a termkekrl,ezt hasznlhatjtok idzve vagy hivatkozva, hiszen szakrtink vilghr emberek.
2. A trzsvsrl legfontosabb munkaeszkzei
- Katalgus
- Marketing terv
- rlista
- Nvjegykrtya
- Weboldal
Katalgus
Katalgus – a Te „hordozhat zleted”. Havonta jelenik meg. A katalgus tartalmazza a Faberlic ltal ellltott sszes termket, szerepelnek az akcik, engedmnyek, amit a cg meghirdet, illetve a vezet szakrtk vlemnyeit. A katalgus segt abban, hogy a vsrld kivlassza az t rdekl termket s leadja a megrendelst. Katalgus – hsgs trsad a vsrlkkal val munkdban.
A helyes katalgus hasznlat s konzultci a kvetkezket adja:
- Vsrlknak – mlt kiszolglst s helyesen kivlasztott kozmetikai programot;
- Cgnek – a termkek hossztv hsges vsrlkat;
- Trzsvsrlknak – teht Nektek lland vsrlkat s mlt kereseti lehetsget;
A direkt eladsok mdszerben a katalgus hasznlata azt is tartalmazza:
- Te, mint a cg trzsvsrlja beszerzsi ron kapod meg a termkeket. Feladatod a vsrl szakszer tjkoztatsa a termkrl s informcis kiszolgls.
- Vsrl, megkapva a mlt szolgltatst s konzultcit, katalgus ron megkapja a termket
Ezen rak kztt a klnbsg - 25 % - a Te azonnali bevteled
Marketing terv
Bevonsz ms embereket hlzatot ptve, havonta tbb, mint 25% extra rengedmnyhez juthatsz, ezt tartalmazza a marketing terv, tanulmnyozd figyelmesen.
Az rengedmnyek s bonuszok, nem csak a Te sikereidtl fggnek, hanem attl is mennyire hatsosan s helyesen szervezted meg hlzatod munkjt.
Most az elsdleges, de nagyon fontos „siker lpcsinek” fokaival ismertettnk meg Titeket, ez a cgnl igazgati cmhez vezet.
Ltogasstok meg a cg weboldalt, itt nagyon sok rdekes informcival tallkoztok a kls oldalon megismerhetitek a cget, a katalgust, az akcikat. A bels oldal a Trzsvsrlk szmra kszlt, ahol leadhatjtok rendelsket, javaslatokat talltok az elads hatkonysgt nvel mdszerekrl, ezen kvl Igazgatink rendezvnyeinek listjt.
Lehetsgek a Faberlic-kel
Faberlic-kel lehetsge nylik:
- Sajt zletet pteni
- Nagyobb kereseti lehetsg
- Elsrend termk hasznlata
- Rszvtel a cg fejldsben
- j tuds s tapasztalat szerzs
- Ktetlen munkaid
Lehetsget biztost:
- Anyagi fggetlensg
- Kiadsok s bevtelek szervezse
- Csodlatos kozmetikumokkal val knyeztets
- Fiatalsg s vonzer megtartsa
- Megtallni stlust s kihangslyozni szpsgt
- nfejlds, igazi vezetv vlni
- rdekldsi, barti s trsalgsi kr bvtse
Bevtel s annak forrsai
Ktflekppen fejlesztheted zleted s nvelheted bevteled. Minden Trzsvsrl (s Igazgat) bevtele 2 tnyezbl tevdik ssze:
- Bevtel direkt eladsbl, a vsrlnak nyjtott szolgltatsbl (sajt forgalom – SF)
- Marketing terv szerinti jutalmazs havonta (extrarengedmny s igazgati bonuszok) – trzsvsrli hlzat kialaktssal.
Az els esetben „direkt elads”-sal foglalkoztunk, melybl egyenes hasznot kapnak a vsrlink s a beszerzsi r klnbsgbl is. Nvelve a sajt eladsokat (SF), nllan felkerlnek az extrarengedmnyes szintre, ahol a vsrli s a beszerzsi r klnbsge egyre n, ezzel a Te bevteled is n!
A msodik esetben Te csapatot ptesz s vezetknt foglalkozol vele. Ilyenkor bevteled nem csupn a Te sajt eladsod (SF) hatrozza meg, hanem a csapat forgalma is. Megnvelve minden egyes Trzsvsrldnak sajt forgalmt, a Te jutalmad is nvekszik.
A leghatsosabb munka mdszer – amikor sszevonjuk mindkt megkzeltst. Hasznld az sszes lehetsget, amit a Faberlic nyjt. Vsrlkkal dolgozol, megdntd a marketing terv szintjeit, j tapasztalatokat szerzel, szakemberr fejldsz, megnveled meglhetsi szintjeidet. Ez – az igazi siker s a magas jvedelem tja!
- Minl tbb j vsrld van, annl tbb Trzsvsrld lesz.
- Minl tbb trzsvsrld van, annl tbb vsrlja lesz a csapatodnak.
- Minl tbb vsrl, annl tbb megrendels lesz.
- Minl tbb megrendels, annl magasabb lesz a csapat forgalmad.
- Minl magasabb a csapat forgalom, annl magasabb a bevtel.
- Minl magasabb a csapatod forgalma, annl magasabb a vezet bevtele, teht a Tid.
Konzultcis eladsok
Nem csak egyszeren rtkestitek a termkeket, hanem konzultcit is nyjtotok szpsgpols krdseiben. Szakszer konzultci az zletvezets legfejlettebb mdszere – vlj szakemberr! Tanulmnyozztok a szksges irodalmat, ltogasstok a cg ltal meghirdetett trningeket.
lltsatok fel vals feladatokat:
Kezdjtek az alapoknl, tevkenykedjetek, ezt siker koronzza!
Ne fljetek az elutaststl! Nha az zlet a „nem” szval indul be
Aki fl az elutaststl, az elhalassza az j lehetsgeket, melyek rinthetik az eladst s az j emberek bevonst. Gyakran msok nevben dntnk, arra gondolva, hogy „neki ez gyis rdekes lesz”. Krdezzetek, mg akkor is, hogyha a vlasz egyrtelmnek tnik! Elkpzelhet, hogy a vlsz teljesen ms lesz, mint amire szmtasz.
Mit tegyetek, hogyha a visszautast vlaszokat kapok?
- Hogyha „nem tudom” vlaszt kaptok, ez azt jelenti, hogy „taln”. Gyzztek meg!
- Hogyha „nem” vlaszt kaptok, ez azt jelenti, hogy „mg nem”. Vrjatok, majd trjetek vissza erre a krdsre!
- Hogyha „nincs tapasztalatom” vlaszt kaptok, hivatkozzatok a sajt „nincs tapasztalatomra”, mesljetek a megtapasztalt nehzsgekrl, elrsekrl, s grjtek meg segtsgnyjtsotokat.
- Hogyha „nincs idm” vlaszt kaptok, beszljetek arrl, hogy itt nmaga szabja meg munkaidejt. rtkestssel brhol, s brmikor lehet foglalkozni!
- Amikor azt mondjk, hogy flnek az elutaststl, rtsetek egyet, hogy ez valban nagyon kellemetlen, mert ppen most is ezt rzitek, hogy elutastanak…
A szemek flnek, de a kezek csinljk. Egy kis tapasztalat s hamarosan nmagad is megtapasztalod, hogyan dolgozz az elutastsokkal gy, hogy a sajt hasznodra alaktsd a helyzetet.
|